28 اسفند؛ افتتاح نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور در دزفول

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

28 اسفند؛ افتتاح نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور در دزفول

 
 دبیر قرارگاه راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به برنامه‌های ارتش در خصوص راهیان نور از افتتاح نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور در روز 28 اسفند در دزفول خبر داد.
امیر سرتیپ دوم «ابراهیم گلفام» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش و دبیر قرارگاه راهیان نور آجا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانه‌ای شهید رهبر با اشاره به شعار «من انقلابی‌ام» اظهار داشت: این شعار پیشینه‌ای حدودا چهار دهه‌ای دارد؛ مردم به رهبری امام خمینی(ره) انقلاب بزرگی انجام دادند، که در پی آن مظاهر حق را در این کشور تثبیت و مظاهر طاغوت را حذف کردند.
 
وی ادامه داد: مردم شهدایی را تقدیم کردند، تا نظام اسلامی پا بگیرد؛ اما تهاجم بزرگی علیه این نظام نوپا شکل گرفت، تا ریشه انقلاب را برکند، که با هدایت و فرماندهی حضرت امام(ره) مردم حول محور ولایت جمع شدند و باز هم از همه چیز خود گذشتند و با روحیه‌ای انقلابی وارد آوردگاه دفاع مقدس شدند، که عملا عرصه دفاع از انقلاب اسلامی بود.
 
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش افزود: انقلاب اسلامی ما با دفاع مقدس پیوند خورده است؛ زیرا اگر ما انقلابی انجام نمی‌دادیم، هرگز جنگی هم به ما تحمیل نمی‌شد؛ پس دفاع مقدس نتیجه انقلابی بودن ما است. امروز نیز شعار «من انقلابی‌ام» بر شاخصه‌ها و آموزه‌های دوران دفاع مقدس تاکید دارد، که وحدت حول محور ولایت، ایثار و مجاهدت تا پای جان ازجمله آموزه‌های آن دوران است؛ روحیه انقلابی می‌تواند امروز ما را در عرصه‌های دیگر نیز موفق کند.
 
امیر گلفام در ادامه با اشاره به شیوه‌های جدید تهاجم دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی گفت: ما می‌توانیم با تمسک به آموزه‌های انقلاب و دفاع مقدس در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم استکبار بایستیم.
 
وی همچنین به برنامه‌های امسال ارتش در راهیان نور اشاره و تصریح کرد: بیست و ششم اسفند نمایشگاه بزرگ نیروی دریایی در خرمشهر و بیست و هشتم اسفند نمایشگاه بزرگ هوایی در دزفول افتتاح می‌شود.
 
امیر گلفام افزود: یادمان‌های ارتش نیز در مناطق مختلف آماده پذیرایی از زائران هستند. همچنین قرارگاه پدافند هوایی نیز نمایشگاه بزرگی را در اهواز برپا می‌کند.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا